Kontakt
Navštívte nás osobne v Bratislave
85101 Bratislava
Po - Pia 10:00 - 21:00
So - Ne 9:00 - 21:00
Predajňu nájdete na 1. poschodí pri Nay Elektrodome (východ z parkovacieho domu, pri eskalátoroch).
Obchod je riadne otvorený počas otváracích hodín.
Na predajni je možné platiť v hotovosti aj bezkontaktne kartou.
FAQ - často sa nás pýtate
Zoznam najčastejších otázok a odpovedí, ktoré sa nás pýtate. Ak máte špecifickú otázku využite prosím formulár v pravej časti, na ktorý sa vám budeme snažiť čo najrýchlejšie odpovedať.
Doba dodania tovaru zavisí na našej skladovej dostupnosti.
Tovar označný skladom expedujeme každý pracovný deň. Priemerná doba dodania cez zvolenú kuriérsku službu vrámci Slovenska je 2-3 pracovné dni. Pri zvolení Slovenskej pošty je priemerná doba dodania 2-3 pracovné dni. Stav Vašej objednávky si viete sledovať pomocou sledovacieho čísla, ktoré ste prijali do Vašej emailovej schránky.
Pri produktoch, ktoré nemáme skladom, dodacia doba závisí od výrobcu/ dodávateľa. Táto doba dodania zavisí hlavne od rýchlosti prepravy a dostupnosti tovaru v externom sklade, ktorý sa môže nachádzať aj mimo Slovenska. Obzvlášť pri aktuálnych opatreniach na hraniciach nevieme zaručiť rovnakú rýchlosť dodania z iných krajín.
Pre presné informácie o doručení takejto objednávky nás neváhajte kontaktovať, či už telefonicky na čísle +421 233 331 056 alebo pomocou kontaktného formuláru.
Pri objednávkovom procese máte možnosť výberu z rôznych ponúkaných platobných možností.
Za Váš tovar môžete zaplatiť týmito spôsobmi:
- Platba kartou online - cez bezpečný platobný portál. Najrýchlejší a najbezpečnejší spôsob platby.
- Platba na dobierku pri preberaní tovaru od kuriéra - v závislosti od spôsobu zvolenej prepravy je možné za tovar zaplatiť aj kartou.
- Platba v hotovosti pri osobnom odbere -v predajni Lovec- Aupark Bratislava.
- Platba na faktúru - vhodné pre veľkoodberateľov.
Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim, na kupujúceho. Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.
V prípade, že objednaný tovar nie podľa Vašich predstáv, je možné ho vrátiť späť. Vďaka nášmu jednoduchému procesu vrátenia tovaru to zvládnete jednoducho, rýchlo a hlavne bez starostí.
Postup na vrátenie tovaru:
- Tovar môžete vrátiť až do 14 dní od Vášho prijatia tovaru do rúk
- Vyplňte formulár na vrátenie tovaru
- V poslednom bode formuláru nám nahrajte fotografiu alebo sken faktúry/bločku a fotografiu zabaleného produktu v originálnom balení
- Odošlite formulár na vrátenie tovaru.
Pri odosielaní Vášho tovaru máte dve možnosti:
- Zabalíte a odošlete tovar na vlastné náklady na adresu:
Shadow Slovakia s.r.o.
Budovateľská 5
940 02 Nové Zámky
Slovenská republika - Zabalíte a odošlete tovar cez hociktoré zmluvné výdajné miesto Zásielkovne, pri odovzdaní balíku je potrebné uviesť obsluhe naše identifikačné číslo 96565377. Obsluha štítok vytlačí a vydá Vám doklad o uložení zásielky. Po obdržaní balíku Vám bude suma za tovar vrátená, prípadne bude tovar vymenený.
Podmienky pre vrátenie tovaru:
- Dátum odoslania tovaru na vrátenie musí byť do 14 dní od jeho prijatia
- Musíte vyplniť formulár na vrátenie tovaru, vrátane čísla bankového účtu vo forme IBAN.
- Tovar nesmie byť použitý, musí obsahovať všetky originálne štítky a vysačky, zabalený v originálnom balení, tak aby bol možný následného ďalšieho predaju.
- V prípade zistenia poškodenia tovaru máme nárok na zníženie vratnej sumy o náklady spojené s uvedením do predajného stavu.
Ďalšie informácie o možnosti vrátenia nájdete v reklamačných podmienkach.
Zabezpečenie osobných údajov našich zákazníkov je u nás na prvom mieste. Pri prevádzke internetového obchodu KNIFESTOCK spracúvame iba tie osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné na vytvorenie objednávky a sú označené ako povinné polia pri objednávkovom procese - hlavne meno a priezvisko, adresa doručenia, telefónny a emailový kontakt.
V prípade kontaktovania nás cez kontaktný formulár spracúvame iba tie osobné údaje, ktoré sú označené ako povinné.
Viac informácií o ochrane osobných údajov a cookies nájdete tu.
U nás máte vždy garanciu najnižšej ceny na všetky naše produkty. Ak ste našli rovnaký produkt skladom, za lepšiu cenu u konkurencie, napíšte nám správu cez kontaktný formulár s odkazom na daný produkt a ak to bude v našich možnostiach, ponúkneme Vám lepšiu alebo rovnakú cenu.
Garanciu najnižšej ceny vieme zabezpečiť len ak:
- Musí sa jednať o produkt, ktorý má predajca skladom
- Musí sa jednať o predajcu zo Slovenska
- Musí sa jednať o nepoškodený tovar
To radi počujeme. Svoje pozitívne hodnotenie nám viete zanechať:
- Pri konkrétnom produkte na našej stránke, ktorý ste si zakúpili
- Na Heureke - kliknutie na logo overený obchod alebo priamu tu: https://obchody.heureka.sk/knifestock-sk/recenze/
- Pridaním recenzie na Google Maps pod niektorú z našich kamenných prevádzok
Ďakujeme za Vašu spokojnosť a tešíme sa na ďalší Váš nákup.
Máte inú otázku? Napíšte nám
Ak máte špecifickú otázku využite formulár, na ktorý sa vám budeme snažiť čo najrýchlejšie odpovedať.
Fakturačné údaje
Cabajská 42, 949 01 Nitra