Čo robiť, ak s tovarom nie som spokojný a chcem ho vrátiť?

V prípade, že objednaný tovar nie podľa Vašich predstáv, je možné ho vrátiť späť. Vďaka nášmu jednoduchému procesu vrátenia tovaru to zvládnete jednoducho, rýchlo a hlavne bez starostí.

Postup na vrátenie tovaru:

  1. Tovar môžete vrátiť až do 14 dní od Vášho prijatia tovaru do rúk 
  2. Vyplňte formulár na vrátenie tovaru
  3. V poslednom bode formuláru nám nahrajte fotografiu alebo sken faktúry/bločku a fotografiu zabaleného produktu v originálnom balení
  4. Odošlite formulár na vrátenie tovaru.

 

Pri odosielaní Vášho tovaru máte dve možnosti:

  1. Zabalíte a odošlete tovar na vlastné náklady na adresu:

    Shadow Slovakia s.r.o.
    Budovateľská 5
    940 02 Nové Zámky
    Slovenská republika

  2. Zabalíte a odošlete tovar cez hociktoré zmluvné výdajné miesto Zásielkovne, pri odovzdaní balíku je potrebné uviesť obsluhe naše identifikačné číslo 96565377. Obsluha štítok vytlačí a vydá Vám doklad o uložení zásielky. Po obdržaní balíku Vám bude suma za tovar vrátená, prípadne bude tovar vymenený. 

 

Podmienky pre vrátenie tovaru:

  1. Dátum odoslania tovaru na vrátenie musí byť do 14 dní od jeho prijatia
  2. Musíte vyplniť formulár na vrátenie tovaru, vrátane čísla bankového účtu vo forme IBAN. 
  3. Tovar nesmie byť použitý, musí obsahovať všetky originálne štítky a vysačky, zabalený v originálnom balení, tak aby bol možný následného ďalšieho predaju.
  4. V prípade zistenia poškodenia tovaru máme nárok na zníženie vratnej sumy o náklady spojené s uvedením do predajného stavu.

 

Ďalšie informácie o možnosti vrátenia nájdete v reklamačných podmienkach.